Tuesday, April 26, 2011

Pada siapa..????

Siapa yang mahu mendengar kesakitan ini berbicara?? Tidak terluah pada kata-kata, tidak pada kamu, kamu, mahupun kamu..... hanyaa Dia..., akhirnya membuatkan ku lebih terdorong untuk mencoret seungkap kata keramat yang tak mampu ku luah padanya.... sy rindu awak.... awk dengar x? saya rindu awak..... :(

Pada siapa harus ku luah?
Tiada yang mampu ku luah biar secoret kata.... biarlah ia kusimpan kemas dalam diari hati ini, lalu lahirlah TERATAK ABADI... menjadi medan utkku meluah kata, melahirkan segala panahan kata-kata yang terpendam jauh dari sudut hati ini, Yang x mampu digapai, diselami dengan hati yang x pernah memahami...

Pada Siapa harus ku luah?
Andai rasa sakit merindu pada yang mungkin telah jauh pergi... atau sekurang-kurangnya telah sedetik lebih meminggir diri ini hanya kerana sedikit salah bicara... Mungkin aku yang bersalah meluah kata yang mengggores rasa hatinya, namun ia ikhlas ku katakan padanya.... aku tidak mampu bekongsi rasa tentang dia dan masa silamnya... salahkah aku?

Pada siapa harus ku luah?
Andai rasa sedih menghantui diri ini setiap detik dan ketika, tika bayang bersamanya menjelma? pada siapa? pada dia?? mungkin tidak...., Mungkin aku kelihatan seperti biasa dengan mata kasar manusia, tapi jauh disudut hati ini tersimpan satu rasa ynag sukar dimengerti... aku mahukan dia... seperti suatu masa dahulu... setia menemani diri ini... hanya dirinya... tanpa ditemani masa-masa silamnya.... mungkinkah???