Monday, April 25, 2011

Hope

segalanya abadi dalam memori....setiap apa yg berlaku dan yg telah berlalu mngajar aku erti sebuah harapan dan kehidupan...harapan??ermmm...masih adakah harapan itu..???hurmmmm

aku da berada jauh disini...dan tk kan aku berpaling menoleh ke belakang lagi..langkah ini dah ku aturkan.., supaya melangkah terus maju ke hadapan..supaya tetap berpijak di bumi nyata..bukn di alam fantasi yg sentiasa ku imaginasi..

waaa....mimpi..??indahnyer mimpi...yg sering mmbuatkan aku melupakan stiap apa yg telah aku lalui...ermm...,sampay da jd mcm2 pown..,masih nk mncari lagi...huh.pasni da xmau da lalui prkara mcm tue lg...rasenyer..,da cukup matang tuk melewati hari2 mndatang nie....^_^

pasnie...,?pe yg akn brlaku pasnie..??? pe erk......hurmmmm....

tah la...pe yg berlaku esok...lusa..tulat...tubir...n so on....aku xtaw....n xnk amik taw....huhu.....pe yg aku tahu...,aku nk menikmati hari ini......kerna andai esok xku temui...,sudah memadai aku berbahagia dgn hari ini........